poniedziałek, 11 czerwca 2018

Tutorial: Steelheart's Champions Part I

Hello everyone!

Some time ago I have finished my Liberators for Warhammer Underworlds: Shadespire. I decided to share some tutorial which I hope you will find useful. 


Cześć wszystkim! 

Jakiś czas temu ukończyłem moich Liberatorów do Warhammer Underworlds: Shadespire. Postanowiłem podzielić się tutorialem, który mam nadzieję, że okaże się przydatny.





I started from making reference board in Photoshop. Searching on Google Images, Pinterest and Cool Mini or Not I was looking for inspiration, color schemes and materials to define my idea of turquoise Stormcast.

Zacząłem od zrobienia planszy referencyjnej w programie Photoshop. Przeszukując Google ImagesPinterest i Cool Mini or Not rozglądałem się za inspiracjami, schematami kolorystycznymi i materiałami pomagającymi dokładnie zdefiniować mój pomysł na turkusowych Stormcastów.



Using hobby knife and mini grinder I tried to resculpt miniatures adding a little more details and depth to some parts.  Additionally I magnetized the heads and some parts to help myself paint easier.

Za pomocą noża hobbystycznego i mini szlifierki starałem się nieco bardziej rozrzeźbić i tak już szczegółowe modele dodając zagłębienia w niektórych częściach. Dodatkowo zamontowałem na magnesach głowy i niektóre części, których malowanie oddzielnie ułatwi pracę.



First painting phase was grayscale ground. I started priming with Ammo of Mig Jimenez Grey Primer. I always make a mixture 10 drops of primer to 2 drops of thinner. Next I make darker tone for recessed areas and shaded down side of models. I used the mixed primers of black and white in ratio 7 to 3 plus 2 drops of thinner. Finally I airbrushed the minis from above with reversed proportion of primers mix. 

Pierwszy etap malowania polegał na podmalówce w skali szarości. Gruntowanie modeli zacząłem od natryskiwania, przy pomocy aerografu, szarego podkładu firmy Ammo of Mig Jimenez. Zawsze robię mieszaninę 10 kropli podkładu na 2 krople rozcieńczalnika. Następnie nałożyłem ciemniejszy ton na zagłębionych obszary i zacienioną stronę modeli. Użyłem mieszanki podkładów czerni i bieli w stosunku 7 do 3 plus 2 krople rozcieńczalnika. Na samym końcu, mieszanką z odwróconą proporcją podkładów do poprzedniej, rozpyliłem na modele od góry.





Next I made a wash from diluted Ammo of Mig Jimenez Matt Black with water (1:5) and applied into recesses. With Citadel Ceramite White I painted highlights. Finally I varnished models with Ultra-Matt Varnish from Ammo of Mig Jimmenez.

Następnie przy pomocy rozcieńczonego Czarnego Matu od Ammo of Mig Jimenez (Matt Black) z wodą (1: 5), obmyłem wgłębienia. Z pomocą Białego Ceramitu z Citadel (Ceramite White) pomalowałem rozjaśnienia. Na końcu zabezpieczyłem podmalówkę Ultra-Matowym Werniksem od Ammo of Mig Jimenez.





From this moment I started colorizing models. Each paint was mixed with Transparator in ratio 1:1. I began with bases.

Od tego momentu zacząłem kolorować modele. Każdą farbę zmieszano z Transparatorem w stosunku 1:1. Rozpocząłem od podstawek.



 


After I protected models with covering its parts with Gloss or Matt Varnish, I gave additional effect with enamel wash. When it dried I corrected it with Enamel Odorless Thinner.

Po zabezpieczeniu modeli przez pokrycie ich części błyszczącym lub matowego lakierem, dałem dodatkowy efekt przez obmycie emalią. Po wyschnięciu poprawiłem efekt za pomocą rozcieńczalnika.




Soon I will publish part II.

Wkrótce opublikuję część II.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz